


Welk gevoel wil je creëren bij jouw klanten?
Technologieën ontwikkelen zich razend snel en soms lijkt het alsof alles digitaal gaat en we door machines geholpen worden. Die high tech ontwikkeling is nodig, maar geen vervanging voor mensenlijk contact.
De 'human touch' zorgt ervoor dat klanten zich oprecht begrepen en geholpen voelen. Op die momenten moet je er als organisatie zijn en je medewerkers laten handelen vanuit de kernwaarden. Zo wordt dienstverlening vakmanschap en klanten ambassadeurs.
Benieuwd hoe je aan de slag kan met het operationeel maken van je klantbeleving?
Het bestaansrecht van een moderne organisatie: dienstverlening 'with a heart and a beat'

Van belscript naar medewerkers die kansen zien
Ieder contactmoment met een klant is een kans om mensen zich welkom te laten voelen. Om dit in te regelen zetten veel teams in op scripts, normen en gedragsafspraken. Wij doen het graag een beetje anders. Met een goed doordachte klantreis en service concept help je medewerkers en teams zich te focussen op dat wat belangrijk is. Het ontwerpen van deze onderdelen vraagt om dialoog in alle lagen van de organisatie. Zodat dit proces ook echt tot leven komt, ingebed in de dagelijkse praktijk, met meetbaar en merkbare effect. Met een kwaliteitsstandaard als houvast, die richting geeft aan handelen maar ook vertrouwen en ruimte voor doordachte ongehoorzaamheid. Want menselijke dienstverlening is niet hetzelfde als 'one size fits all.'
Het verschil maken met een unieke klantbeleving:
> Zicht krijgen op kansen in je dienstverlening
> Definiëren van klantbeloftes, gedrag en gevoel
Cultuurtraject; onderdeel veranderaanpak
> Reis van de gast: jullie contactmomenten
> Laden (merk) waarden: visuele verhalen en content
Cultuurtraject; onderdeel veranderaanpak
> Omgaan met uitdagende klanten
Nieuwsgierig naar meer?

Iets voor jouw organisatie?
Wij denken graag met je mee over welke diensten en aanpak
passend zijn voor de vraagstukken van jouw organisatie.