Ons team bestaat uit specialisten met diverse achtergronden.
Zij kenmerken zich door hun enthousiasme voor Hostmanship, deskundigheid en menselijkheid.
Marnix
Smulders
Als Manager Learning & Development bij Landal GreenParks kwam Marnix in aanraking met de impact van Hostmanship.
"Hostmanship heeft mij geholpen het verschil tussen een 8 en een 9 in gastbeleving tastbaar te maken.
Of ook wel: het verschil tussen 'goede service' en 'echt het verschil maken'."
​
Carlijn
Simons
"Iedere keer opnieuw merk ik, voel ik en ervaar ik de energie die mensen krijgen van de ontdekkingstocht die ze met ons maken. Ik verbaas me dagelijks over het effect van Hostmanship op medewerkers, leidinggevenden en klanten. Dat ik daar een actieve, betekenisvolle bijdrage aan lever, maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga."
Alexander
de Vries
"I love to see how people take their lead and blossom their talents. Everybody I witness, how the idea of Hostmanship is an inspiration for people to do so, and welcome themselves through others. Working with Hostmanship blesses my talents, makes me a more complete human being and simply happy."
Jeroen
van Hattum
Werken bij de Hostmanship Group stelt Jeroen in staat zijn liefde voor mensen en dienstverlening te uitten op een betekenisvolle manier: "Door middel van het hebben en geven van onverdeelde aandacht, samen waarde creëren voor elkaar en anderen is voor mij het mooiste dat er is. Aandacht heeft scheppingskracht!"
Odette Hoogland
Ik geloof in de kracht van een mens, wat we kunnen betekenen voor elkaar vanuit een menselijke mindset.
Het is belangrijk dat we DOEN, dat we ‘iets’ niet alleen maar mooi vinden. Dat we proberen en blijven oefenen, soms vallen en weer opstaan. Ik geloof in de kracht van authenticiteit en creativiteit.
Bob
Van Beek
“Stoppen met praten, gewoon beginnen en gaan doen, actie”. Dat is waar Bob voor staat. Bob heeft 20 jaar ervaring als leidinggevende in onder andere het Beatrix Theater in Utrecht en het DeLaMar in Amsterdam. Hij is praktisch ingesteld met een schat aan ervaringen en verhalen. Zijn veel enthousiasme, plezier en humor zorgen voor verbinding waarmee hij het beste uit mensen weet te halen.
Maurits
Van Den Bosch
“Wat je geeft is wat je krijgt” is het credo van Maurits. Dat zie je in de manier waarop hij mensen inspireert en meeneemt in de kracht van Hostmanship: met humor én diepgang. Hij maakt het directe contact tussen mensen mooier en effectiever en weet als geen ander weerstand om te buigen naar nieuwsgierigheid.
Rob
Van Vlokhoven
"Hostmanship biedt in mijn ogen het ultieme concept om het hoogste niveau van waardecreatie te bewerkstelligen, namelijk het ‘WOW’-effect." Als Hostmanship Specialist heeft Rob het voorrecht om dagelijks met organisaties aan de slag te gaan om het WOW-effect zowel intern als extern vorm te geven.
Claudia
Geene
Ik houd me al meer dan tien jaar bezig met het ontwikkelen van Hostmanship en leiderschap in organisaties. Mijn specialiteit is executive coaching, dienend leiderschap en Hostmanship. Mijn ultieme missie is het creëren van humane, gezonde en dienende organisaties. Oftewel: de wereld een klein beetje mooier maken. Mijn kracht hierin is verbinden, coachen, bruggen bouwen, maar vooral hart tot hart communicatie.
Hans
Eichorn
“De hele wereld is een schouwtoneel en alle mensen zijn maar acteurs…
…ze komen op en gaan weer weg en eenzelfde mens speelt vele rollen”.
In mijn rol sta ik altijd in verbinding met het hier en nu én met mijn gast. Ik zet mijn acteurschap in om verbinding te maken met mensen.
Ik daag mensen uit om te ontdekken welk personage ze zijn in het team. Welke rol wordt er gespeeld? Verschillende personages in een toneelstuk opereren namelijk hetzelfde als in een moderne organisatie: met emotie.
Ard
Van Oosten
"Vanuit mijn eigen ervaring weet ik wat het betekent gezien en gehoord te worden. Je kunnen te ontplooien. En hoe het is om echt thuis te komen en thuis te zijn. Mijn hart gaat uit naar het ontwikkelen van medewerkers, waarbij gezond verstand, de menselijke maat en werkplezier voorop staan.
In mijn werkzaamheden als veranderaar put ik uit mijn achtergrond als onderzoeker, bedrijfskundige en psychiater.
Carolien
Van Gammeren
Iedere keer opnieuw merk ik, voel ik en ervaar ik de energie die mensen krijgen van de ontdekkingstocht die ze met ons maken. Ik verbaas me dagelijks over het effect van Hostmanship op medewerkers, leidinggevenden en klanten. Dat ik daar een actieve, betekenisvolle bijdrage aan lever, maakt dat ik met plezier naar mijn werk ga.
Bas
Hoogland
Mister Klantvriendelijkheid, hij was 19 jaar commercieel directeur van Landal GreenParks. Onder zijn leiding groeide het bedrijf van vijftien naar 75 parken in zeven landen en won het vele prijzen, waaronder ThuisWinkel Awards voor beste website en Zoover Awards voor beste en populairste vakantieparken. In 2010 was Landal voor het eerst het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland en in de jaren erna eindigden ze steevast in de top 5.
Jules
Sambou
In Senegal wordt gastvrijheid en het verwelkomen van anderen aangeduid met 'Teranga'. De roots van onze Franstalige collega Jules liggen in Senegal en hij is sinds 2018 bezig Hostmanship daar te introduceren.
Jules is van het doen en zijn motto is: “The wow starts now.” In Senegal richt hij zich op de burgers van de toekomst en dat betekent dat hij met name op scholen actief is maar ook bedrijven meeneemt in het creëren van werkplekken van de toekomst.
Joke
Storm
Joke haar levensmotto is: ”Als het niet aan de orde komt, komt het niet in orde”.
Ze doorbreekt graag taboes en is een 'mensen-mens'.
"Het faciliteren, stimuleren en inspireren van medewerkers staat bij mij voorop. Met mijn fascinatie van de Hostmanship filosofie deel ik graag mijn bestuurlijke ervaring met jonge mensen."
Marc
Stoffelen
Jij op het podium! Geen one man show maar samen met jouw crew. Van daaruit op zoek naar interactie met de zaal.
Jij als creatief en entertainend bedrijf of organisatie zorgt voor een ijzersterke show(case), goede promotie, een fanclub, tot en met een meet and greet na de voorstelling.
Voor jou en met jou creëer ik met Hostmanship dat podium.
Marcel
Spek
Marcel is in het dagelijkse leven tandarts maar bovenal ondernemer. Hij heeft een creatieve en nuchtere blik op mondzorg en de professionele context waarbinnen dit gebeurt. Marcel gelooft stellig in samenwerken maar weet ook dat vakspecialisten bij elkaar zetten, niet automatisch betekent dat er ook samengewerkt wordt.
Mensen- de wijze waarop ze zich gedragen en omgaan met elkaar en met klanten - maken volgens Marcel het verschil.
Jouw naam
HIER?
Bij Hostmanship zijn wij altijd op zoek naar nieuwe talenten! Mensen die andere mensen kunnen inspireren en meenemen in hun verhaal.
​
Ben jij die persoon?
Dan moet je zeker contact met ons opnemen! We nodigen je graag uit om ons te inspireren.
Let op! We zoeken talenten (dus niet mensen die kunnen trainen, maar mensen die kunnen inspireren).
​
Nog steeds enthousiast?
Mail ons!!