
Introductie in de Hostmanshipfilosofie
​
Iedereen kan Hostmanship in de praktijk brengen, ongeacht de relatie. Of het nu om een klant, patiënt, collega of bezoeker gaat. In de wereld van Hostmanship is iedereen gast en verdient een speciale behandeling. En wanneer er een gast is, is er ook een host.
​
Leren denken als een host
​
Hostmanship is een dienstverlening vanuit het perspectief van de ander. In eerste instantie ligt de focus op jezelf en je collega’s, om zo een betrokken houding en trots binnen de organisatie te ontwikkelen. Aan de hand daarvan ontstaat de verwelkomende sfeer die een positief perspectief biedt voor alle gasten en jezelf binnen de organisatie.

“Inspirerend en praktische tools waar ik direct mee aan de slag kan!” Anja van de Berg, Gemeente Heiloo
The next chapter
Benieuwd naar wat de volgende stap kan zijn? Of behoefte aan wat meer uitdaging?
Misschien is het Certified Practitioner Programma wel iets voor jou!
Meer informatie?
Wij denken graag met je mee over welke training bij jou past.
Voor verschillende opleidingen zijn er ook incompany mogelijkheden.