Verbinden door een goed gesprek
Inclusieve organisaties waar medewerkers Verwacht een ludieke keynote, die energie geeft en ervoor zorgt dat iedereen weer scherp op het netvlies heeft wat echt belangrijk is: menselijk contact. Samen bespreken we je wensen zodat er de juiste accenten gelegd worden voor jouw organisatie. Passend bij je doel en doelgroep. Één ding is zeker: met onze ervaren sprekers haal je gegarandeerd inspiratie in huis.
​
Bas Hoogland
Veelgevraagd spreker, Hostmanship ambassadeur en al jarenlang een gewaardeerde collega; 'mister klantvriendelijkheid' Bas Hoogland. Hij was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal GreenParks en onder zijn leiding groeide het bedrijf van vijftien naar vijfenzeventig parken en won het vele prijzen. In 2010 was Landal voor het eerst het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland en in de jaren erna eindigden ze steevast in de top 5. Bas zelf werd uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland. In 2015 deed hij zijn maatpakken de deur uit en koos hij voor een rustiger tempo als gastheer van De Heerlijkheid Vijlen, zijn eigen bed-no-breakfast in Zuid-Limburg. Op het podium geeft Bas nog volop gas en deelt hij zijn geleerde lessen: 'hoe word je het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland?' Een praktisch en toepasbaar verhaal, recht uit zijn hart.