Vad är Värdskap?
QUOTES OVER HOSTMANSHIP

Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen

CONTACT
Crailoseweg 22
1272 EV Huizen, Nederland

Telefoonnummer
035 524 74 20
info@hostmanship.nl
SOCIAL MEDIA
VERSCHENEN 19/3 2013 13:44:58

“Tijdens onze dagelijkse rondes kregen we een oproep van een beveiligingsdienst over een passagier die amok maakt en niet gefouilleerd wilde worden. We gingen het gesprek met hem aan en hij vertelde ons dat hij de beveiligers niet vertrouwde omdat zij hem onheus bejegend zouden hebben. We stelden hem gerust en gingen samen met de passagier en de beveiligers naar de fouilleerruimte. Daar liet hij zich, terwijl wij toekeken alsnog fouilleren. Naderhand bedankte hij ons en gaf aan dat hij zic...

» LEES VERDER

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
VERSCHENEN 21/3 2013 14:09:22

Gezocht: mystery shoppers m/v op oproepbasis Vind jij het leuk om mensen te ontmoeten in verschillende organisaties en verslag te leggen van je ervaringen? Dan kan je wellicht als mystery shopper bij de Hostmanship Group aan de slag. Wat ga je doen? Als mystery shopper ga je vanuit Hostmanship perspectief binnenkijken bij diverse organisaties en bedrijven, zoals zorginstellingen, musea, winkels en gemeentes. Dat kan door middel van een bezoek, maar ook telefonisch of via e-mail. Je ervaringen...

» LEES VERDER

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
VERSCHENEN 28/3 2013 10:35:23

This story will warm you better than a coffee on a cold winter/spring day ! 'We enter a little coffee house with a friend of mine and give our order. While we're aproaching our table two people come in and they go to the counter : 'Five coffees, please. Two for us and three suspended' They pay for their order, take the two and leave. I ask my friend: 'What are those 'suspended' coffees ?' 'Wait for it and you will see' he says. Some more people enter. Two girls ask for one coffee each, pay and ...

» LEES VERDER

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
VERSCHENEN 26/3 2013 12:47:20

Het gaat er niet om wat je doet, maar hoe je het doet...

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
VERSCHENEN 8/3 2013 10:47:50

De vraag die steeds meer organisaties aan mij en mijn collega’s stellen is; ‘Hoe zorgen we ervoor dat we het Hostmanship levend houden”. Een heel relevante vraag en de directe aanleiding om in dit stuk aandacht te besteden aan de 10 voorwaarden voor blijvend resultaat.  Voorwaarde 1: Je bent nooit klaar. Veel organisaties starten met Hostmanship in de vorm van trainingen. In deze sessies worden medewerkers bewust worden gemaakt van Hostmanship en hoe je dit in de praktij...

» LEES VERDER

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger