Vad är Värdskap?
QUOTES OVER HOSTMANSHIP

Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen

CONTACT
Crailoseweg 22
1272 EV Huizen, Nederland

Telefoonnummer
035 524 74 20
info@hostmanship.nl
SOCIAL MEDIA
Afdrukken

De wereld van morgen

VERSCHENEN 23/10 10:54

Laten we even stil staan bij de wereld waarin we leven. Kun jij het nog bijhouden? De veranderingen volgen elkaar in no-time op, met een paar muisklikken komt elk gewenst product naar ons toe. Alles lijkt te kunnen, en snel ook. Je zou er keuzestress van krijgen…   

Snel. Intens. Maar ook chaotisch. Vluchtig. Individueel.

Is sneller eigenlijk wel beter? Horen we ook niet de tegengeluiden van stress, overprikkeling en burn-out? Vraagt deze tijd niet van ons om juist even stil te staan bij hoe we de dingen doen? 

Een andere aanpak

Echt contact, verbinding met anderen. Dit krijg je vaak als antwoord op de vraag: ‘wat vind je nou echt belangrijk in je leven?’

Echt contact. Ruimte maken voor de dingen die echt belangrijk zijn. Tijd nemen voor jezelf en elkaar. Kortom: elkaar verwelkomen; oprechte interesse tonen in je klanten en je collega’s. En vergeet daarin ook jezelf niet.

Hier staat House of Hostmanship voor. Welkom. Altijd. Iedereen.

 In deze snelle, jachtige tijden, benadrukt House of Hostmanship juist het belang van het creëren van een ‘welcoming culture’. Echt contact. Kennis uitwisselen. Door oprechte aandacht te besteden aan elkaar en aan jezelf, het verschil kunnen maken. 

Hoe doe je dat, zo’n ‘welcoming culture’ creëren?

Door ervoor te kiezen. Met elkaar. 

House of Hostmanship daagt je uit. Inspireert je om die bewuste keuze telkens opnieuw te maken. Houdt je scherp. Heeft kennis en jarenlange ervaring op het gebied van de kunst om mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. En is dat gevoel niet precies het antwoord op wat we in deze hectische jachtige tijden nodig hebben, collectief en individueel?  

Idealistisch? Misschien. Wij hebben inderdaad een duidelijke visie over een wereld waarin iedereen welkom geheten wordt. Maar het is zeker ook praktisch en realistisch. Want kijken vanuit de Hostmanship focus tilt alles naar een hoger niveau. De beleving en ervaring van jouw klanten, het werkplezier binnen je organisatie. En vergeet ook jezelf niet; als jij jezelf welkom heet, ervaar je veel meer ruimte om te doen wat belangrijk voor je is.

Waar kies jij voor?


Volg ons hier om je te laten inspireren:
Linked In
Facebook
Twitter
Hostmanship community group

 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
blog comments powered by Disqus