Vad är Värdskap?
QUOTES OVER HOSTMANSHIP

Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen

CONTACT
Crailoseweg 22
1272 EV Huizen, Nederland

Telefoonnummer
035 524 74 20
info@hostmanship.nl
SOCIAL MEDIA
Afdrukken

Systembolaget: De beste retailer van Zweden!

VERSCHENEN 18/4 13:39

Hoe word je op nationaal niveau de beste retailer? Systembolaget weet dit al drie jaar op rij waar te maken. Hierin hebben onze collega’s van Hostmanship Group Zweden een zeer waardevolle bijdrage geleverd. Een geweldige prestatie van onze collega’s, waar wij als de Hostmanship Group Nederland bijzonder trots op zijn.

Systembolaget is het Zweedse staatsbedrijf dat zorgt voor de gereguleerde alcoholverkoop in heel Zweden. Dit maakt hen een unieke speler in de retailmarkt. Samen met onze collega’s van de Hostmanship Group Zweden hebben zij de afgelopen jaren een cultuurveranderingstraject doorlopen.

Vier jaar geleden formuleerde Systembolaget de missie om de Zweedse bevolking bewust te laten kiezen voor het behoud van gereguleerde alcoholverkoop. Om deze missie te realiseren moest de organisatiecultuur drastisch onder handen worden genomen. Van een commercieel gerichte organisatie (met 431 winkels en 500 distributeurs) moet het nakomen van de klantbeloften prioriteit krijgen boven alles. Medewerkers en klanten moeten zich weer welkom en gezien voelen.

Aan de Hostmanship Group Zweden de eervolle taak om de organisatie hierbij te helpen. Er werd gestart met het definiëren van de klantbeloften en organisatiewaarden. Samen met de specialisten van Hostmanship Group werden deze middels workshops, intervisiebijeenkomsten en 1-op-1 coaching doorvertaald naar alle afdelingen, teams en individuele medewerkers. Processen, procedures en werkzaamheden werden aangepast aan de Hostmanship filosofie.

Symbolaget heeft de afgelopen jaren de betrokkenheid van medewerkers en de klanttevredenheid naar een fantastisch niveau gebracht. In 2016 zijn zij, voor het derde jaar op rij, benoemd tot beste retailer van het land. Deze klanttevredenheid komt vooral door de gepersonaliseerde service die ieder van de medewerkers elke dag weer levert. 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
blog comments powered by Disqus