Vad är Värdskap?
QUOTES OVER HOSTMANSHIP

Service is wat je geeft, Hostmanship is hoe je het laat voelen

CONTACT
Crailoseweg 22
1272 EV Huizen, Nederland

Telefoonnummer
035 524 74 20
info@hostmanship.nl
SOCIAL MEDIA
Afdrukken

Hostmanship, 'een ontwikkeling die steeds belangrijker wordt'

VERSCHENEN 3/10 12:6

‘De mens centraal stellen’, transparantie en een unieke bedrijfscultuur zijn volgens de klanten van Facilicom trends die vorm geven aan de toekomst van facilitaire organisaties. Volgens de klanten van Facilicom, is Hostmanship een ontwikkeling die steeds belangrijker wordt.

Facilitaire medewerkers moeten meehelpen om de positieve beleving in de organisatie te verbeteren. Een klantgerichte manier van ontzorgen, het besef dat niet ‘het systeem’, maar de mens de cruciale factor is voor succes en het aansluiten op het DNA van de bedrijfscultuur waar je aan faciliteert wordt steeds belangrijker in het zijn van een succesvolle facilitaire organisatie. Facilicom beschrijft een praktisch voorbeeld benoemd door de klanten: het dragen van de bedrijfskleding van de betreffende organisatie/klant leidt ertoe dat facilitaire medewerkers zichtbaar onderdeel zijn van de organisatie waarvoor ze werken en dus een bijdrage moeten leveren aan de algehele beleving van de organisatie.

 In 2011 is Facilicom de samenwerking aangegaan met de Hostmanship Group. Dit heeft geresulteerd in het opleiden van een groot aantal Hostmanship Coaches binnen de onderdelen GOM, Trigion, Tapwacht en Prorest. Inmiddels is Hostmanship binnen de gehele organisatie breed uitgerold door deze opgeleide coaches. Om nóg beter aansluiting te vinden op de behoeften en wensen van  hun klanten heeft Facilicom hun eigen klanten bevraagd wat zij ervaren en wat zij op zich af zien komen. De resultaten en tips voortkomend uit de antwoorden hebben ze verwerkt in de White paper ‘Trends in de facilitaire dienstverlening’. Downloadhier het hele artikel.

Bron: 

Facilicom Services Group
www.facilicom.nl
Whitepaper ‘Trends 2014 in facilitaire dienstverlening’

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger
blog comments powered by Disqus