Afdrukken

Masterclass ‘Excelleren in klantbeleving’ (DeLaMar)

DeLaMar Theater x Hostmanship Group

Hoe word je voor klanten en medewerkers een geliefde organisatie? Excelleren in klantbeleving is vandaag de dag een voorwaarde voor duurzaam succes. Met uitmuntende reviews en in het oog springende aanbevelingsscores tel je mee. Het is daarom tijd om vol in te zetten op klantbeleving. Hierdoor bouw je waardevolle klantrelaties op en creëer je fans van je organisatie!

Tijdens de masterclass ‘Excelleren in klantbeleving’ helpen specialisten van de Hostmanship Group en DeLaMar Theater je dit te bereiken. Je krijgt een kijkje voor én achter de schermen bij DeLaMar Theater, leert hoe hier aan optimale klantbeleving wordt gewerkt en hoe je dit naar je eigen praktijk kunt vertalen.

Wat gaan we doen:

In sommige ontmoetingen gebeurt er iets speciaals, ongeacht de rol die iemand heeft. Je voelt je welkom of thuis en hebt het gevoel dat de intentie van de ander, om jou zo goed mogelijk van dienst te zijn, oprecht is. We behandelen de kenmerken van deze ontmoetingen en leren je hoe je die zelf kunt creëren.

Programma:

09.30- Ontvangst met koffie en lekkernij

10.00- Welkomstwoord door specialist van DeLaMar

10.10- Inspiratielezing: hostmanship® ontrafeld

11.30- Achter de schermen: rondleiding door het theater

13.00- Lunch                              

13.30- Safari-opdracht: Hostmanship in de praktijk        

14.15- How to WOW

15.30- Wrap-up

16.00- Afsluiting met borrel

 

 

Voor wie:

Deze masterclass is belangrijk voor teams en afdelingen die behoefte hebben aan inspiratie en praktische tips om te blijven streven naar excelleren in klantbeleving.

Contact

Heb je nog een vraag of wil je een offerte opvragen? Je kunt ons bellen op 035 5247420 of stuur een e-mail naar experience@hostmanship.nl

 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger