Hostmanship Bilderberg Experience

Hostmanship Bilderberg Experience

Hostmanship Bilderberg Experience

Altijd al eens meer willen horen over hoe de Human Touch leidt tot meer bevlogen medewerkers en nóg tevredener klanten? En hoe jij hier vanuit jouw rol als manager/leidinggevende het verschil in kunt maken? Dan nodigen we je graag uit voor de Hostmanship Bilderberg Experience op 16 april aanstaande in Bilderberg Hotel de Keizerskroon te Apeldoorn. Je krijgt tijdens deze bijeenkomst een goed begrip van de principes achter Hostmanship alsook hoe je deze krachtig kunt vertalen en borgen in de praktijk. We staan uitgebreid stil bij de mindset, competenties en het gedrag die het toepassen van Hostmanship vraagt van het management.

Programma

15.30 uur - Ontvangst

16.00 uur - Inleiding

Carla Maessen, GM Bilderberg Hotel De Keizerskroon

16.15 uur - De essentie van Hostmanship

Ron Groothuis, Partner Hostmanship Group

17.00 uur - Leidinggeven vanuit de Hostmanship mindset

Een praktijkcasus, Ron Groothuis 

17.30 uur - Netwerkborrel

18.00 uur - Afsluiting

De Experience biedt een combinatie van inspiratie, kennis en praktische handvatten die jij morgen al kunt toepassen in je eigen organisatie.

Aanmelden kan door een mail te sturen naar imke@hostmanship.nl