Roy Wenting

Als kind droomde ik van mijn eigen hotel, camping of bungalowpark. In de open, ontspannen en verwelkomende sfeer daar voelde ik me altijd intens gelukkig. Mijn gevoel zegt dat mijn verlangen, om plekken te creëren waar mensen tot zichzelf kunnen komen met echte aandacht voor elkaar, toen wortel heeft geschoten. Mijn keuze voor Hoge Hotelschool en werkzame leven in de internationale hotellerie in vroege carrière leek daarom evident. Later keek ik steeds vaker in bedrijfskundige keukens als adviseur in klantgerichtheid, onderzoeker, business development manager en business consultant bij o.a. woningcorporaties, een marketing & strategisch adviesbureau, medische hulpmiddelen leverancier en een zakelijke dienstverlener. Centraal bleef continu mijn verlangen om echt van betekenis te zijn voor de klant, tot de kern komen waar het echt om draait.

 

Hoewel ik Hostmanship al enkele jaren vanaf de zijlijnen volgde ontstond in 2016 de kans aan boord te springen en deze mooie filosofie te delen en praktisch vorm te geven binnen organisaties. Ik herinner me nog de echte, oprechte en emotionele verbinding die tussen de deelnemers van mijn eerste training ontstond. Hun verwondering dat ze hun collega’s ineens heel anders bekeken, terwijl ze een traan wegpinkten, sprak boekdelen. Prachtig! Hostmanship deed z’n werk. Ik ben dankbaar dat ik organisaties mag helpen plekken te creëren waar echte aandacht en zijnsruimte is voor alle medewerkers en klanten die er onderdeel van uitmaken.

 

Naast Hostmanship opende ik in 2016 mijn eigen yoga- en meditatiecentrum in Breda na jarenlange yogastudie, meditatieretraites en zelfontplooiing in o.a. Thailand, India en Nepal. Ik heb zin om de kruisbestuiving tussen deze Oosterse technieken en wijsheden en Hostmanship verder te ontdekken! Met aandacht als belangrijk basisfundament voor beide is ben ik ervan overtuigd dat daar mooie dingen gaan ontstaan!   

 

roy@hostmanship.nl

06-53905386