Afdrukken

Hostmanship Coach Sean Ceasar

Ik heb een opleiding gekregen waar ik echt weer iets mee kan.

Ik ben Rayonmanager bij Gom schoonhouden (onderdeel van Facilicom) en dat betekent dat ik voor mijn Rayon of gebied verantwoordelijk ben voor eigenlijk alles op het gebied van de schoonmaak (bedrijfskundig). Binnen mijn rayon geef ik leiding aan meerdere objectleiders.

Wat is jouw motivatie geweest om Hostmanship Coach te worden?
Ik vind het leuk om mensen iets bij te brengen en ik ben er heilig van overtuigd, dat als we onszelf wat minder centraal zetten en we doen dat allemaal, dat het leven een stuk mooier wordt.

Zeker in deze tijd waar heel veel wordt gestuurd op resultaten en op cijfers, waarin iedereen indivualistischer wordt, denk ik dat we dat met Hostmanship kunnen doorbreken. Dus hoe meer mensen ik het gedachtegoed kan bij brengen hoe beter.

Wat heeft Hostmanship jullie organisatie opgeleverd?
Betere relaties met medewerkers en met de klant. Ik ben echt van mening dat resultaten zullen volgen op het moment dat je oprecht interesse hebt voor je gesprekspartner. Wanneer je veel aandacht geeft vanuit Hostmanship zal je dat terug zien in je resultaten.

Resultaat gestuurd werken en Hostmanship gaan hand in hand.

Wat is de meerwaarde van opgeleid worden tot Hostmanship coach?
Het omgaan met mensen. Zien dat er wat gebeurd met de ander. Het heeft zin. Je kunt anderen wat bijbrengen en je mensenkennis aanvullen en het leven een stukje makkelijker en mooier maken.

If you care for your people and relations,
the results will follow.

Wat heeft het jou persoonlijk opgeleverd?
Ervaring, een stap in mijn carriere, plezier en zelfreflectie. Mijn rugzakje is weer meer gevuld met meer ervaring en meer mensenkennis. Ik heb een opleiding gekregen waar ik echt weer iets mee kan.

Pas als je deze opleiding hebt gevolgd en erna ervaring hebt opgedaan kun je inschatten hoe je met verschillende groepen kunt omgaan om de juiste snaar bij iedereen te raken. Dat levert mij veel plezier op. Daarbij hoort ook een stuk zelfreflectie. Wat mijn gedrag betekent voor anderen in de breedste zin van het woord. Dus niet alleen wat ik zeg of doe maar vooral hoe ik dat zeg of doe.

Waarom zijn jullie met Hostmanship begonnen?
Ik wilde daar graag aan meedoen toen ik hoorde dat Facilicom ermee ging starten. Ik vroeg me af: de manier waarop we nu schoonmaken, redden we het daar nog mee? Of wordt er van ons verwacht dat we meer doen dan alleen schoonmaken? Net even dat stukje meer. Ik zou graag willen dat Hostmanship een soort van tweede natuur wordt. Dat het voor iedereen duidelijk wordt dat dit juist ervoor zorgt dat je cijfers de goede kant op gaan en dat je die harde en zachte kant niet los van elkaar kunt zien.

Tot slot:
Op klantniveau probeer ik nu kruisbestuiving door klantbezoeken te laten plaatsvinden. Daar ben ik nu met de wat verder ontwikkelde klanten mee bezig. Dus ze gaan bij elkaar op bezoek en inspireren elkaar over wat zij doen en waarom ze dat zo doen. Het is ook nog eens heel leerzaam.
Dus je brengt een ander dialoog op gang door Hostmanship in te zetten ten grondslag aan alles.

Zou jij ook graag teamleiders binnen jouw organisatie opleiden tot Hostmanship Coach? neem dan contact met ons op via info@hostmanship.nl of bel ons op 035 5247420.

 

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger