Advies en Implementatie

Wilt u ook waardevolle medewerkers die met plezier werken en in hun kracht staan? Tevreden terugkerende klanten en een beter resultaat? De Hostmanship Group helpt u daar graag bij. We bieden handvatten hoe de kernwaarden van uw organisatie écht ingebed raken en mensen uit overtuiging daarnaar gaan handelen.

Hostmanship helpt u bij:  

  • het ontwikkelen van onderscheidend vermogen
  • het creëren van een waardevol en duurzaam imago
  • het creëren van gemeenschappelijke normen en waarden
  • het versterken van waardevolle relaties 
  • de talentontwikkeling van leidinggevenden en medewerkers
  • het versterken van de betrokkenheid
  • het verhogen van marktaandeel, winstgevendheid en klantwaarde

Samen met u maken een programma op maat en wordt er intensief begeleid. We trainen leidinggevenden en medewerkers, zodat Hostmanship geborgd wordt binnen de organisatie. U zult ervaren dat er vervolgens vanuit overtuiging een gedrags- en cultuursverandering ontstaat. 

Dit kan zijn in de vorm van persoonlijke ontwikkeling, kennis & training en/of (klant)onderzoek. Ook door deel te nemen aan onze DeLaMar ExperienceInspiratielezingen en workshops ondervindt u wat Hostmanship voor uw organisatie kan betekenen.

U kunt gebruikmaken van verschillende onderdelen:

  • Quickscan (Analyse van de situatie)
  • Bewustwording
  • Strategisch design
  • Borgingsinstrumenten
  • Implementatiebegeleiding

Voorwaarde voor duurzaam succes

Hostmanship is geen eenmalige gebeurtenis. Het is belangrijk deze filosofie levend te houden onder alle medewerkers binnen uw organisatie. Iedereen te laten inzien dat de inzet van Hostmanship één van de voorwaarden is voor langdurig en duurzaam succes. Samen met u bouwen we aan een organisatie waar klant, medewerker, patiënt en burger zich welkom voelt.

Meer weten?

Wij komen graag bij langs om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Bel 035 5247420 of stuur een e-mail naar info@hostmanship.nl om een afspraak te maken.