Afdrukken

Over Hostmanship

Hostmanship is een filosofie gebaseerd op de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Een dienstverlening vanuit het perspectief van de klant. In een wereld waar producten en diensten steeds beter met elkaar te vergelijken zijn, kun je je met Hostmanship positief onderscheiden. 

Ook jouw organisatie kan deze filosofie in de praktijk brengen. Voorwaarde is wel dat je medewerkers zich welkom voelen. Dit vraagt om leiderschap dat gericht is op het geven van vertrouwen. En een omgeving waar je de medewerker in staat stelt de klant, patiënt of burger op eigen en oprechte wijze te helpen. 

Voor bedrijven die kiezen voor Hostmanship snijdt het mes aan twee kanten: zowel klanten als medewerkers voelen zich thuis. Dit zorgt voor een betrokken houding en een trots gevoel binnen de organisatie. Ook zullen klanten zich sneller opstellen als je ambassadeurs. 

De 7 principes van Hostmanship:

  • dienen
  • het geheel zien
  • verantwoordelijk nemen
  • consideratie hebben
  • dialoog voeren
  • kennis hebben
  • plezier

Hostmanship helpt je verder

Ben je op zoek naar handvatten, waarmee je je klantwaarde verhoogt, waardevolle relaties creëert en gezien wordt als een authentieke dienstverlener?

We denken graag met je mee. Je kunt ons bereiken op 035 5247420 of via info@hostmanship.nl

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger