Afdrukken

Over Hostmanship

Hostmanship is een filosofie gebaseerd op de kunst mensen het gevoel te geven dat ze welkom zijn. Een dienstverlening vanuit het perspectief van de klant. In een wereld waar producten en diensten steeds beter met elkaar te vergelijken zijn, kunt u zich met Hostmanship positief onderscheiden. 

Ook úw organisatie kan deze filosofie in de praktijk brengen. Voorwaarde is wel dat uw medewerkers zich welkom voelen. Dit vraagt om leiderschap dat gericht is op het geven van vertrouwen. En een omgeving waar u de medewerker in staat stelt de klant, patiënt of burger op eigen en oprechte wijze te helpen. 

Voor bedrijven die kiezen voor Hostmanship snijdt het mes aan twee kanten: zowel klanten als medewerkers voelen zich thuis. Dit zorgt voor een betrokken houding en een trots gevoel binnen de organisatie. Ook zullen klanten zich sneller opstellen als uw ambassadeurs. 

De 6 principes van Hostmanship

  • dienen
  • het geheel zien
  • verantwoordelijk nemen
  • consideratie hebben
  • dialoog voeren
  • kennis hebben

Hostmanship helpt u verder

Bent u op zoek naar handvatten, waarmee u uw klantwaarde verhoogt, waardevolle relaties creëert en gepercipieerd wordt als een authentieke dienstverlener?

We denken graag met u mee. U kunt ons bereiken op 035 5247420 of via info@hostmanship.nl

DEEL DEZE POST

Facebook Twitter Blogger