Bas Hoogland

Mister Klantvriendelijkheid Bas Hoogland (1962) was bijna 19 jaar commercieel directeur van Landal GreenParks. Onder zijn leiding groeide het bedrijf van vijftien naar 75 parken in zeven landen en won het vele prijzen, waaronder ThuisWinkel Awards voor beste website en Zoover Awards voor beste en populairste vakantieparken. In 2010 was Landal voor het eerst het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland en in de jaren erna eindigden ze steevast in de top 5. Bas zelf werd in 2014 door Market Respons uitgeroepen tot Klantvriendelijkste Directeur van Nederland.

Sinds 2015 is hij de gastheer van De Heerlijkheid Vijlen, zijn eigen bed-no-breakfast in Zuid-Limburg, dat hij samen met zijn vrouw runt, inspirerend spreker en adviseur over klantvriendelijkheid en gastvrijheid én onze beste ambassadeur.

“Hostmanship heeft beslist bijgedragen aan het klantvriendelijke succes van Landal. Het is een way of living, een mindset, zonder veel theoretisch gedoe. Het geeft een mooie basis voor wie z’n mensen daadwerkelijk wil  laten zién in plaats van laten kijken. Hostmanship is het middel waarmee je als bedrijf het verschil kan maken in klantvriendelijkheid en gastvrijheid.”

 

https://www.youtube.com/watch?v=ntbUM1xHLRk&sns=em